Consiliul Local și Primăria Orașului Azuga au anunțat declanșarea procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea a trei posturi în Consiliul de Administrație al S.C. Servicii Urbane Stațiunea Azuga S.R.L.: un administrator executiv și doi administratori neexecutivi, pentru un mandat de patru ani. Procedura se desfășoară conform prevederilor O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și reglementărilor complementare.
Planul de selecție respectă și prevederile H.G. nr. 639/2023 și Ordinul A.M.E.P.I.P. nr. 651/2024, stabilind criteriile de performanță și procedurile necesare pentru întreprinderile publice.
Candidații interesați pot consulta documentele necesare și formularele de declarații pe pagina de internet a Primăriei Azuga, secțiunea „Informații utile”, precum și pe site-ul societății S.C. Servicii Urbane Stațiunea Azuga S.R.L.. Dosarele de candidatură se depun până la data de 30 septembrie 2025, ora 14:30, la registratura Primăriei Orașului Azuga.
Sursă: Primăria Orașului Azuga
Sursă foto: Primăria Orașului Azuga